Barátság

 2012.08.12. 13:21

Szerintem az egyik legfontosabb párkapcsolati forma a barátság. Itt az őszinte barátságra gondoltam amikor elfogadjuk a másik jó és rossz tulajdonságait ( hiszen senki sem tökéletes,úgy ahogy én sem ),nem akarjuk megváltoztatni,átformálni és főleg nem érdek fűződik ehhez a kapcsolathoz.

Ha nem csak egyszerűen jól érzem magam a másik társágában.

Én szerintem a párkapcsolat mellett ez egy fontos dolog,hogy az embernek(embereknek) legyen (legyenek) barátai. Főleg ebben a rohanó,kicsit idegtépő világban szükség van arra,hogy legyen kivel beszélgetnünk( bár milyen problémáról is van szó),kikapcsolódnunk.

Szóval kell,hogy legyen mindenkinek az életében legalább egy olyan ember akivel őszintén megoszthatja problémáit,vágyait,aki figyel rád és akire te is figyelsz.

Szerencsére Én  megtaláltam azokat az embereket akikkel őszinte barátságot tartok fenn és ez nekem nagyon fontos.

Hogy létezik -e Nő és Férfi között igaz barátság,hát igen,elég fogas kérdés? Talán igen ,talán nem......?

Talán nyitva is hagyom ezt a kérdést.......várom a hozzá szólásokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenyeztetolelekmasszazs.blog.hu/api/trackback/id/tr964708164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brigus92 2012.08.15. 14:40:53

Barátság.. Szerintem is nagyon fontos dolog az életben, hiszen ha bármi ér minket (öröm, bánat, stb) jó megosztani valakivel. Egyrészt azért, mert kibeszéli magából, másrészt pedig azért, mert megkönnyebbül az ember. Legalábbis nekem ezek a tapasztalataim. Természetesen meg kell találni azokat az embereket, akiknek elmondhatjuk legbensőbb dolgainkat, hiszen akárkivel nem oszthatjuk meg.
Férfi és Nő között őszinte barátság.. Hm.. Én azt gondolom, hogy nem létezik. Amikor megismerkedik egy nő és egy férfi, eleinte biztos annak indul, de egy idő után elkezd valamelyik fél többet érezni és akkor az már nem olyan lesz..
süti beállítások módosítása