Nőiesség

 2012.10.07. 14:50

Noi hat.JPGMi Nők tudjuk egyáltalán mi az a nőiesség? Megéljük egyáltalán ezt életünk során?

Sajnos nekem az a tapasztalatom,hogy a nők nagy százaléka ezzel nincs tisztában. Szerintem sokunk elveszik az anyaságban és ott éli ki azt, amit nem ott kellene.

Tudom életünk során sok szerepet kell betöltenünk ,mint feleség, anya, szerető stb. nem könnyű ennyi helyen hely állni. De mivel nőnek születtünk ezért úgy gondolom ezt kell élnünk életünk során, ennek kell lenni a fő vonalnak.

Én egy istennő vagyok,és ez szerint élem életem........ami ott van minden nőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kenyeztetolelekmasszazs.blog.hu/api/trackback/id/tr494824778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása